lördag 22 januari 2011

Lördag 22/1-11

Hej!
Det var evigheter sen som jag skrev här, har tappat lusten för att blogga och så såg jag den här bloggen som jag glömt bort haha! Kul att läsa om det jag skrivit innan.
På den tiden jag slutat skriva har älskling flyttat in hos mig och om 2 månader ungefär firar vi 1 år!!!!! <3 Galet vad fort tiden går!
Jag har även börjat på ett nytt jobb som är och känns mycket bättre. Mår så galet bra där! Även om barnen kan göra mig knäpp ibland så är det bara att räkna till 10 sakta och börja om!

Sitter nu i våra nya soffa och småtittar när baby och hans kompis spelar fotboll på vår nya tv :D ! Super nöjd med de nya köpen.

På tal om glad, idag har jag och älskling gjort i ordning sovrummet haha, ÄNLIGEN! Det blev så himla fint. Nu fattas bara lite röda kuddar och 2 hyllor till som ska upp! Det enda som är kvar nu är köket som måste rustas upp. Ska försöka hita någon firma som fixar köksluckor så de kan bli fina och fräscha. Det måste även målas om och så måste vi köpa lite nya möbler dit in! Sen är lägenheten klar! Så himla nöjd endå med hur det ser ut!

Ska alldeles strax dricka lite samarin för min mage är knas och så får jag så äckligt jobbiga sura uppstötningar. BLÄ.

Ska försöka hitta lusten för att blogga snart igen :) Kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar